sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Ratsastustunti

Eilen (5.1.13) käytiin Saran kanssa Ninjan tunnilla. Minä menin Minnillä ja Sara Jennyllä. Tällä kertaa tehtiin taas laukan nosto harjoituksia. Sain omasta mielestä nostettuu ne laukat Minnillä hyvin, koska olen ratsastanu sillä kunnolla millo viimeeks... Saralla ja Jennyllä ei meinannu oikee laukat nousta, mutta ei se mitää, harjoitus tekee mestarin :))

Ravailtiin myös tolppien välistä ravaamisa. Saatiin hyvää harjoitusta esteelle lähestymisessä. Pari ensimmäistä kertaa mentii vähä mite sattuu. Ei mainattu keretä kääntyy sinne tolppien väliin ja mentiin se sillee mutkitellen, mutta kyllähän se rupes loppu puolella onnistumaan :) Oon ihan tyytyväinen tämän kertaseen ratsastukseen, koska en osaa Minnillä oikeen ratsastaan, ku se on sellanen et menee välillä tyylii poikittai ja kääntyy yht äkkii uralta pois. Nyt ku oon tottunu Jennyllä ratsimaa, ni se vaa lönkättelee eteenpäi suoraan ja nätisti (välillä ) .

Joo no mut tässä tällänen pieni selostus. Oon tässä käyny maastoileenkii ja muute vähän ratsii, mut ei niistä oikein ole ollut kirjoitetavaa. Ensi viikolla mennään taas ratsastamaan, nii sillon saattaa tulla vaikka VIDEOPOSTAUS tai vähän pitempi postaus kuvien/videoiden kera.

Kuvia tulee tähän postaukseen joskus kunhan niitä saan :))

<3:Petra :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toivon että kommenttien sisältö pysyisi postiivisena, eikä niiden olisi tarkitus loukata ketään. Loukkaavat tai muuten ärsyttävät kommentit poistetaan!

Kiitos kommentistasi! :)